top of page

REGULAMIN 

Regulamin korzystania z aplikacji Rezerwacji Online, przez Klientów Obiektu oraz aplikacji Planera Wycieczek

I.  Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób korzystania z aplikacji Rezerwacji Online, przez Klientów obiektu oraz Użytkowników przewodnika Internetowego

  2. Przez Obiekt rozumie się w niniejszym regulaminie: SIELANKOWNIA.

  3. Przez Klienta rozumie się w niniejszym regulaminie, osobą fizyczną, z którą Obiekt zawiera umowę o świadczenie usług lub sprzedaż produktów lub usług.

  4. Rezerwacja za pomocą aplikacji Rezerwacji Online przebiega według wskazanych poniżej postanowień.

II. Dokonywanie Rezerwacji
 

  1. Klient otrzymuje możliwość wyboru terminu pobytu jakim jest zainteresowany, liczby dorosłych oraz liczby dzieci, według których ma zamiar dokonać rezerwacji pobytu.

  2. Klient może wybrać następnie wśród dostępnych we wskazanym terminie wolnych pokoi lub pakietów, które przedstawione są w formie listy Rezerwacji Online.

  3. Po zapoznaniu się z opisem, wyposażeniem i ceną pokoju, lub opisem, zawartością i ceną pakietu, Klient może wybrać dany pokój/pakiet i przejść do kolejnego kroku procesu rezerwacji.

  4. W drugim kroku dokonywania rezerwacji - formularzu, Klient wypełnia swoje dane osobowe oraz ewentualne uwagi do rezerwacji.

  5. Po uzupełnieniu danych, w kroku trzecim, Klient może dokonać wpłaty należności za pobyt za pomocą płatności elektronicznej - przelew transferowy, poprzez system Przelewy24 oraz system PayU, gdy dokonuje zapłaty za planer wycieczek.

    • Transakcje przelewami transferowymi są realizowane za pośrednictwem systemów płatności online.

    • Przy wybraniu płatności elektronicznej przelewem transferowym, Klient zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę całości lub części należności za pobyt, systemem płatności online. Po przyjęciu wpłaty przez system płatności online, Klient otrzymuje na wskazany przy dokonywaniu rezerwacji adres e-mail, automatyczne powiadomienie o potwierdzeniu wpłaty.

IIa. Dokonywanie rezerwacji przy braku wolnych pokoi/pakietów
 

  1. W przypadku, jeżeli w podanym przez Klienta terminie nie ma wolnych pokoi, lub dostępny jest wybrany pokój, jednak wyłącznie przy dłuższym pobycie, niż podany przez Klienta, wyświetlony zostaje numer telefonu do obsługi obiektu noclegowego, w celu kontaktu telefonicznego i dokonania indywidualnych ustaleń.

III. Anulowanie rezerwacji

  1. Obiekt ma prawo do anulowania potwierdzonej rezerwacji, w terminie do 24 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty. Wówczas, całość kwoty zostaje zwrócona Klientowi.

IV. Opłaty
 

  1. Klient zobowiązany jest do zapłaty za pobyt podczas dokonywania rezerwacji. Może tego dokonać, za pomocą:

    • płatności elektronicznej - przelew transferowy,

    • tradycyjnym przelewem bankowym

  2. Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem procesu Rezerwacji Online.

V. Polityka prywatności
 

  1. W trakcie dokonywania Rezerwacji Online, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie serwisu.

  2. Dane Klienta  będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia  prawidłowego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych i nie będą udostępniane osobom trzecim, zgodnie z przepisami ustawy z dnia  28.09.1997 o ochronie danych osobowych.

  3.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krzysztof Stojek  - Słoneczna 18, 57-420 Radków, NIP

  4. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – sielankownia@gmail.com

  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług

  6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą bezterminowo

  7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych

  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

  9.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy

VI. Odpowiedzialności
 

  1. Klient odpowiada za prawidłowe wpisanie prawdziwych danych w formularzu rezerwacyjnym.

  2. Obiekt nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisane terminy rezerwacji, czy dane osobowe.

  3. Za prawidłową obsługę pieniężną, w aplikacji Rezerwacji Online odpowiada system płatności online Przelewy24.

  4. Obiekt oraz firma udostępniająca aplikację Rezerwacji Online, czyli NFHotel Spółka z o.o., nie ponoszą odpowiedzialności za niedostępność systemu, która mogła wyniknąć nie z ich winy lub z powodu wystąpienia innych czynników niezależnych.

VII. Akceptacja Regulaminu
 

  1. Zaznaczenie w panelu rezerwacyjnym opcji przeczytania i zapoznania się z regulaminem Rezerwacji Online oznacza, że Klient rozumie i wyraża zgodę na punkty zapisane w tymże regulaminie.

  2. Niezaznaczenie opcji akceptacji regulaminu skutkuje brakiem możliwości dokonania Rezerwacji Online.

VIII Reklamacje i prawo odstąpienia od Umowy

1. Wszelkie uwagi i reklamacje proszę kierować na adres: sielankownia@gmail.com, wnioski rozpatrujemy do 14 dni roboczych. 

2. Informujemy o braku możliwości odstąpienia od Umowy po wykonaniu usługi na podstawie art. 38 

IX  Dane sprzedawcy 

Horyzont Krzysztof Stojek

Słoneczna 18

57-420 Radków

NIP 8851464838

bottom of page